اپلیکیشن مسیریاب

 

“Citymapper” برنامه مسیریاب اندروید

Citymapper نام سرویسی است که اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص مسیریابی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از این سرویس بسیار ساده است و کاربران می‌توانند آن را روی دستگاه اندرویدی استفاده کنند. درواقع Citymapper می‌تواند نیاز مسافران و حتی شهروندان را نیز در خصوص مسیریابی کاملاً مرتفع سازد. این سرویس بهترین مسیر را برای رسیدن از نقطه A به نقطه  B نشان می‌دهد و البته بانک جامع اطلاعاتی نیز دارد که کاربران را در جهت به‌دست آوردن بهترین مسیر یاری می‌کند. Citymapper داده‌های خود را از بخش‌های مختلفی تهیه می‌کند که دراین‌بین می‌توان به گوگل، اپل، OpenStreetmaps، Foursquare، Yelp، Uber، Hailo، Car2Go و Aurolib اشاره کرد. سرویس مذکور تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را نیز کسب کرده است. برای مثال نسخه iOS این برنامه در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ یکی از بهترین برنامه‌های اپل بود.

کاربران با استفاده از Citymapper می‌توانند مقصدشان را مشخص کنند و سپس اپلیکیشن، بهترین مسیر را برای آن‌ها ارائه می‌کند. این مسیر می‌تواند متشکل از قطار، تاکسی، پیاده یا هر وسیله دیگری باشد. نکته جالب در این خصوص، ارائه قیمت متوسط حمل و نقل است که برای مثال می‌گوید در این مسیر باید چه میزان پول پرداخت کنید.

از قابلیت‌های برنامه Citymapper می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پیشنهاد بهترین مسیر رفت‌وآمد
  • دسترسی به اطلاعات واقعی وسایل حمل‌ونقل عمومی
  • بهترین مسیریاب آفلاین اندروید
  • قابلیت شخصی‌سازی برنامه (ثبت ایستگاه موردنظر در قطار، اتوبوس و مترو و دریافت آخرین اطلاعات مربوط به تأخیر، خرابی و …)
  • قابلیت برنامه‌ریزی برای مقصدهای روزانه
اهمیت سفر در سلامت روان

مستر بلیط

اپلیکیشن مستر بلیط یک برنامه ساده و کاربردی برای سفر است. شما می توانید به سادگی بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. علاوه بر این، امکان مقایسه قیمت بلیط ها بین چندین شرکت مختلف نیز برای شما وجود دارد.

شما حتی می توانید قیمت بلیط ها را در رزوهای قبل و بعد از تاریخ مورد نظر خود بررسی کرده و ارزان ترین آن ها را خریداری کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان بر روی گوشی های اندروید نصب می شود. علاوه بر این ها، هنگام خرید بلیط قطار مشهد، نوع کوپه و امکانات مورد نظر خود را از بین شرکت های مختلف می توانید انتخاب کنید.


 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KQstM3VzXcN6Rh8VzxLRWdchjf1xz1NChSa-3bYV2io/edit#gid=0

Comments

Popular posts from this blog

اندازه ها در آشپزی

تزیین و چیدمان آشپزخانه عروس

رازهای طراحی دکوراسیون آشپزخانه